fredag 24 oktober 2008

Bara lite kvar...

av återställningen alltså... två våder sen kan jag måla taket! Måste ha hjälp av maken att stänga av strömmen.... (skyller på det - jag vet!)

Har varit runt på affärer å kikat... idag IGEN... På RUMMET så hade dom träsnidade fåglar.. Vill ha! Tror jag mer och mer hamnar på "Djur och Natur"-temat... kanske kan kombinera "Foto" och "Djur och Natur" till ett NATURFOTO... kanske?!

Träffade en person jag inte träffat på VÄLDIGT länge idag... EWY SJÖDIN... fattar ni....
hon hälsar till er alla.... hon var sig helt lik... Hur gammal är hon egentligen? Nån som vet? Hur som haver så springer hon fortfarade... var här å hälsade på Anna-Karin (dottern) å hennes två barn...

Nu sussar Anna snart... passar på för sonen har börjat vakna tidigt.. han vaknade 8 i morse - alltså ville ha upp mamma då... han fick vänta till 8.30 ;-)

Kram kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli väldigt spännande att få komma hem till dig och se resultatet sedan! :-)

"Hur gammal är hon egentligen?" Hahahaha....lät kul. Har faktiskt inte en aning. Vågar inte ge mig på en chansning heller....

kram!

Anonym sa...

Jag såg också Ewy idag! :-) Vilket sammanträffande! Hon joggade omkring i Skönsberg!

Anonym sa...

Jaha.. var det samma stil?

Anonym sa...

Ja! Det var det! :-)