torsdag 16 oktober 2008

Hatar struktur...

Nu finns det inte en enda tapetbit kvar på väggarna... men skinnflådd är jag... har sår på "ytter" konogarna... ont...
När jag var å kikade på nya tapeter och undrade om tips på hur jag på ett enkelt och billgit sätt ska få mina gamla väggar släta så föreslog försäljaren att jag kunde tapetsera med en stukturtapet.... !!! Aldrig i livet... vill ju inte vara taskig med den som ska tapetsera om här nästa gång...;-)

Hade en underbar helg i helgen!!! Söndagen umgicks jag, min make och vår son hela dagen... inga måsten eller jobbiga saker utan bara trevligheter...
Var å hälsade på familjen Gullback med D 11 månader... Totte tyckte att han var spännande... var riktigt roligt att se hur de lekte med/bredvid varandra...

Måndag och tisdag var jag på kurs med övernattning, ganska skönt att komma ifrån en stund... fast det bästa av allt var att få komma hem igen! Spännade att se hur Totte reagerade på att träffa mig... hade en vision om hur han skule skratta högt å sträcka ut armarna å bara gosa in sig i min famn..... men.... när jga kom hem så sov han.... Oskar satte sig med honom i trappen å ropade på mig när han vaknade... jag svarade å kikade runt hörnet... har aldrig sett en sådan förvånad min på honom tidigare... nästan skräckslagen... när jag sträckte fram händerna å frågade om han ville komma så tittade han undrande på pappa å visade inga tendenser på att uppfylla min önskan... så... jag skyller på att han var nyvaken!

Som ni förstår så har projekt VARDAGSRUM stått still i några dagar... men nu är jag hemma å har tagit upp projektet igen... kursen hanslade ju just om projektledning... så nu ska jag göre en seriös PROJEKTPLANERING... jag återkommer...

Krama varandra!

Inga kommentarer: