måndag 27 oktober 2008

Han dyker...!

Fattar ni... jag doppade Totte i bassängen... jag sa," Nu kommer det vatten" å så stoppade jag ner honom under ytan... trodde inte det skulle bli än... men han var redo sa ledaren... å det blev ingen kallsup å inge grin... han var sååååå duktig... mamma *STOLT* ... nästa babysim ska han åka rutschkana... spännande... !

Helgen har jag gjort allt annat än grejat med rummet... vi hade barnvakt på lördagkväll och såg Patrik 1,5 på bio... ingen film jag rekomenderar att se på bio... men helt klart se värd att se hemma i tv-soffan...

Söndagen ägnades åt utomhus sysslor... har märkt att alla tagit in sina utemöbler... krattat alla löv och tömt krukorna på vissna sommarblommor så jag kan ju inte vara sämre jag... Nu skulle jag barar haft lite ljung... har sett att ni andra har det- FINT!

Idag har jag varit med Totte och hans kusiner Tilde och Tintin, å deras mamma Maria, på Drakborgen... vilket superställe att släppa lös en 3-årig Tilde på... ja en 9-månaders Totte och en 1,5 årig Tintin kan oxå ha skoj... men tänk själv att få rejsa runt i värsta lokalen med en massa roliga saker... hon somande tydligen ovaggad ikväll! ;-)

Inga kommentarer: