fredag 10 oktober 2008

Det händer grejer...

Ja ni... om ni bara visste hur pressad jag känner mig... tydligen?
Alla tapeter ligger i en hög på golvet... dom gamla taperterna alltså!!! Bara hörnet bakom datorn kvar...
Å i morgon har vi barnvakt... tack mamma... så då kommer det verkligen hända grejer... är det tänkt?

Idag har vi, jag å T, varit å träffat Elin + hennes tjejer samt Malin + hennes pyttelilla kille... T tyckte det var spännande att titta på när K´s storasyster M tjoade omkring honom... var först helt 3xF... = förstelnad, förvånad, förvirrad... eller var det förskräckt??... men efter en stund så...
Vi bestämde oss för att träffas igen nästa vecka.. fast hos Malin... Mysigt med en massa vänner hemma på dagarna! Å nu är ju Jennie oxå hemma... för dom (Jennie och Sara) har ju fått en lite kille... 6 oktober föddes han... GRATTIS Jennie och Sara!

Ha en bra dag...

(å nu borde alla kunna kommentera utan att vara inloggad)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var jättekul att träffas med alla kidsen! Å du....jag vill ju se den där Robin Hood-taleten! :-)

Anonym sa...

hello!
håller såklart stenkoll här jag oxå! å ska nog sätta lite press på dig bara ja fått liiite mer koll på livet nu...;)

Anonym sa...

Men hallå!!!! Kom igen nu!