måndag 20 oktober 2008

Nya väggar

Tar Elins tips på allvar... Löser mina problem med "problemlösaren" eller Easy Cover eller som min variant heter (den billigaste) Wall Cover... Är iaf en tjock tapet som täcker alla ojämnheter... ersätter bredspackling står det på rullen... fast nu när jag satt upp ca 1/4-del så tycker jag nog att det syns endel av ojämnheterna under... ändå var jag där å spacklade till lite innan mä... men helt klart tillräckligt bra resultat för min del...

Har även velat hit å dit angående ny soffa... blev lite kär i en på Unika Hem på Cupolen... men efter MOGET övervägande kom jag fram till att utbytbar klädsel är ett måste i vår familj... Oskar överväde SPARSAMT... = valde den billigaste!

Idag ska vi på Babysim igen... hel mysigt! Kurs 2 börjar... Grodan tror jag den heter... I den ska Totte få dyka! Om mamma och pappa törs.. ;-) Kan iaf helt klart rekomendera att babysimma... en mysig stund i vattnet... vi skulle inte komma iväg så ofta om vi inte hade denna tid att passa... kanske inte alls...?... å så får vi ju en massa tips och övningar för att göra badningen säkrare... å så visar ju ledaren att han minsann kan... mamma, framförallt, är lite feg... ja, kanske pappa mä...

Nu ropar Totte att vi ska gå ut å gunga...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: