söndag 5 oktober 2008

Projekt VARDAGSRUM...

Å hej å hå var det går...

Var på IKEA med min kompis N i tisdags... hamnade surrandes i sofforna... närmare bestämt i en Ektorp hörnsoffa... så på onsdag fotade jag vår gamla trotjänare "Ekeskog" ... la in en annons på Blocket å vips så var den borta!

Så nu börjar projekt: VARDAGSRUM...

Som alltid är mitt största ledord BUDGET...

Har idag börjat med att flytta över mina Billybokhyllor från det gamla matrummet till det ny matrummet... som var det gamla vardagsrummet... Förvirrad? Projekt VARDAGSRUM innefattar rumsrokader... Då bärhjälpen (maken) springer mellan säng och toa så fick det bli en lagom dos av flyttande idag...

För att inte bli helt uttråkad så tog jag med mig sonen T och for en sväng. Tanken var att fylla upp kylskåpet men vi passade även på att smita in på några inpirerande FÄRGaffärer... tyvärr så hade jag med mig en otålig son så någon tapet till projektet hittade jag inte... dock till nästan projekt (?) hallen... Robin Hood tapeten från DecorMaison... skulle vara såååå fin i min hall!

Nu är det dax att sova... presenterar temat för vardagsrummet i morgon... å så några före bilder...

Inga kommentarer: